Scriind la o redactie pentru prima data…

on

 

Impresionata

Am plecat in vacanta ,pe 22 iunie  ,exact cand am terminat scoala. Fata de alte excursii,aceasta a fost diferita din mai multe puncte de vedere.In primul rand nu am plecat cu parintii mei,in schimb am ales sa merg cu parintii celei mai bune prietene. In al doilea rand, plecand atat de devreme, nu prea am avut timp (datorita lectiilor si testelor care le-am dat pana in ultimele zile de scoala) sa ma gandesc la cum va  fi ,ce voi face, cum va decurge excursia,…,etc.In general , ganduri care ma invaluiau in totalitate altfel, deoarece,fiind in vacanta, nu aveam la ce altceva sa ma gandesc.

Dupa ce am vazut noul aeroport si am fost fascinata de multitudinea de oamnei aflata acolo,ajunsa in avion,am cautat in buzunarul scaunului din fata mea revistele care se gasesc in general acolo.Cea care mi-a atras atentia a fost SkyLady.Am rasfoit-o pe fuga petru a vedea daca am ce sa citesc sau nu.Si nu am lasat-o din mana nici macar la decolare,deoarece la aterizare deja o ,,devorasem’’ si la propriu si la figurat. Articolele legate de calatorie au fost citite de mai multe ori pentru a avea siguranta ca voi retine toate sfaturile .De asemenea cartile care ar trebui citite in vacanta(pentru urmatorea excurie,eventual) si melodiile care dau tonul la distractie.Am fost atat de multumita si fericita ca am avut sansa de a citi acesta revista exact cand trebuia,pentru ca am mai citit astfel de revste,dar atunci cand se termina deja sezonul respectiv si din acest motiv nu eram prea interesata…

Inapoi in avion,intorcandu-ma acasa,am recitit articolele,pentru a vedea ce am facut si ce nu in acesta vacanta. Am ajuns pana la urma sa iau revista acasa.Recunosc,nu e civilizat, dar am facut-o!Si ma bucur enorm,pentru ca acum revista circula de la o prietena la alta si face impresii mult mai bune decat celelalte revsite aflate pe piata.E altceva!!!

p.s.: Melodia pe care am ascultat-o in continuu pe plaja a fost Nine Million Bicycles de la Katie Melua,singura melodie pe care o aveam in telefon din lista voastra.

p.p.s.:O alta melodie potrivita pentru vacanta este Je ne veux pas travailler(Sympatique) de la  Pink Martini.

 

Multumesc pentru vacant pe care deja am folosit-o l a maxim ! Este pentru prima data cand scriu la o redactie, lucru care nu as fi crezut ca se va intampla vreodata!

 

                         Anca,16

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

