Descoperind si realizand ceva important

Aseara am realizat ca viata e atat de usoara si lipsita de probleme,griji,responsabilitati la 18 ani! Am realizat ca tot ceea ce eu consider probleme( cum sta parul,daca am vorbit cum trebuie,daca am facut impresie buna,daca m-am imbracat indeajuns de bine pentru acea ocazie,si exemplele pot continua la infnit) ,in adevarata lume,cea a adultilor , sunt inexsitente aproape.Dintre cat de multi bani am nevoie pentru a plati chiria si cat de multi bani am nevoie pentru a putea merge la suc, este o diferenta! Ei bine,am realizat ca diferenta intre mine, un tanar in curs de formare ,a carui viata adevarata de-abia incepe si cea a unui om tot tanar,la 30 ani, exista o mare diferenta! El munceste si se zbate pentru a-si crea si intretine viitoarea sau deja formata familie. Eu nu ma lupt decat pentru mine.Si nici macar nu ma lupt.Eu ma joc ai degraba. Ma joc .E adevarat,cu jucarii mai mari si scumpe decat atunci cand eram mica,dar calculatorul,telefonul,bicicleta,masina sunt tot jucarii.

Cred ca trebuie sa invat din aceasta constatare ca ceea ce conteaza pe langa a invata si cunoste informatii din diferite domenii e sa ma distrez.Daca nu acum, atunci cand? Sa am parte de cat mai multe aventuri(cu bicicleta in munti, facand cataraturi,mergand la concerte,visitand diferite orase cu trenul impreuna cu prietenii..)si experiente.

Am inteles ca sunt inca lipsita de adevaratele griji si probleme. Si cred ca nici scoala nu e o chestie atat de rea .Daca mi-as face treaba la scoala,temele si as repeta si -as concentra, as avea si timp pentru plimbari si prieteni. Sper ca aceste constatari ma vor ajuta si determina sa stau concentrata pe durata de timp necesara invatatului. Te rog,Ajuta-Ma ! Si iti multumesc ca am ajuns la aeste constatari !!!!!!!!! 🙂 

Leave a Reply

