Regrete

Regret de fiecare data cand merg la un eveniment (petrecere,majorat) sau chiar cand ies cu oameni care nu sunt apropiati mie ca nu am facut x si nu am vorbit cu y . De obicei nu regret ce am facut sau ce am spus.Mai tot timpul regret ce nu am facut sau spus.De ce nu am facut? Mereu veche problema:nu am incredere in mine.De la asta se duce totul de rapa.Nu am incredere in mine si deci nu sunt destul de stapana pe mine .Si atunci de teama sa nu gresesc nu imi iau responsabilitatea de a face ceea ce vreau si simt.Pentru ca facand ceva,actionand,consider ca voi fi mai mult judecata decat daca nu fac ceea ce doresc…

Partea proasta este ca stiu : nu conteaza daca faci sau nu ceva,oricum vei fi judecat si daca faci ceea ce simti,poate fiind caraghios sau stai lemn ,savurand cu privirea si imagindandu-ti ce ai vrea sa faci 

 

Regret iar si iar, si nu ma invat nicodata minte.NICIODATA!!!!!!!

 

Dupa cea mai recenta experineta in care am regretat ceva,am zis sa ma infromez si eu asa, putin, despre regrete si cum sa ai relatii in general ok.

Am aflat ca :

-imediat cum ai inceput sa alergi dupa un lucru,acest lucru o sa fuga de tine

-trebuie sa lucrezi la tine pentru a  putea sa-ti permiti sa ai tot ceea ce este mai bun din lumea asta

-regretul ne aminteste ca am putea face mai bine 

-lucrurile fara niciun remediu ar trebui sa nu fie luate in considerare;ce a fost a fost,ce s-a intamplat ,s-a intamplat.

 

Concluzia mea ar fi ca ar trebui sa continui sa invat,sa citesc,sa merg cu rolele,bicicleta,sa vorbesc cu fetele, sa ma uit la filme si asa,ocupandu-mi timpul si nestand degeaba in asteptarea unei minuni,voi evoula.Totusi ar trebui sa  adaug si experimentatul,adica sa incerc sa discut cu oameni necunoscuti ,sa fiu deschisa si fata de ei,sa gasesc subiecte comune si sa nu mai tac.

Leave a Reply

