Ora in plus

on

Mai am o ora.Astazi s-a dat ceasul cu o ora in urma.Ce inseamna asta?Inseamna ca in loc sa ma trezesc la 11,m-am trezit la 10.Adica am o ora in plus.Dar doar astazi.Maine o sa uit.Maine nu va mai conta.Astazi poti sa faci ceva cu acea ora.ce?Nu-ti pot spune eu asta.Tu decizi.Eu pot sa-ti spun doar ce-am facut in acea ora-am citit.Si m-am simti implinita.Am simtit ca am castigat cunoastere.Nu stiu cum m-as fi smtit daca in loc sa fi citit,as fi invatat la fizica,dar am vrut si a trebuit sa citesc.Mi se intampla uneori,sa simt ca trebuie sa fac ceva pentru mine,pentru implinirea mea.Iar daca nu fac acel lucru, simt dezamagirea.Poate fi vorba de  plimbare,de spalat pe cap,de ascultat o anumita melodie,de vorbit cu cineva.

Nu inteleg prea bne faza cu schimbaul oeri,dar daca tot exista, de ce sa nu faci ceva pentru tine in asa-zisa “ora” in plus?

Deci,tu ce faci cu ora asta?!

Leave a Reply

